خدمات رنگ پودری و آبکاری فلزات

به صورت حرفه ای و با کیفیت

شرکت خدمات رنگ پودری فلزپوشان قرن با سالها تجربه آماده دریافت سفارشات شما عزیزان می باشد
پس بیدرنگ برای ارائه سفارش خود اقدام کنید

مزایای استفاده از خدمات رنگ پودری ما

استفاده از بهترین مواد اولیه

شرکت خدمات رنگ پودری فلزپوشان با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه و فراهم آوری شرایط ایده آل رنگ آمیزی، محصولی با کیفیت به مشتریان خود عرضه کرده است.

دارنده گواهینامه ISO9001:2015

این شرکت با رسیدن به معیارهای بالای ایزو در مدیریت کیفیت خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک تواسنته گواهینامه ایزو 9001 دریافت نماید و همواره به بهبود کیفیت می اندیشد.

قیمت رقابتی فوق العاده

به جهت بهبود روند تولید و استفاده مواد مرغوب و تکنسین های متبهر، قیمتی بسیار مقرون به صرفه را برای مشتریان خود فراهم آورده و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

کیفیت و سرعت تحویل بالا

شرکت فلزپوشان قرن با بهره گیری از سیستم های مکانیزه تولید و سامانه های مدیریت سفارش و تحویل با بالاترین سرعت و کیفیت ممکن در حال تحویل سفارشات خود می باشد.

در کوتاه ترین زمان به هدف برسید

مراحل اجرای خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک

1

آماده سازی، شستشو و خشک کردن

2

رنگ آمیزی

3

پخت در کوره

4

انتقال پس از پخت

مرحله 1- از خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک

برای اینکه اجرای رنگ پودری الکترواستاتیک بر روی قطعات بدون اشکال و دوام بالایی همراه باشد، اقدامات  ویژه ای صورت  می گیرد. مرحله جداسازی باید تمام قطعات غیرفلزی از روی قطعه جدا شود. اگر کلیه قسمت های قطعه شما فلزی باشد به راحتی می توانید از این مرحله عبور کنید. اما اگر قطعه ای که قصد رنگ آمیزی آن را دارید دارای قسمت های لاستیکی، پلاستیکی، سیم، بلبرینگ باشد، باید از قسمت فلزی جدا شوند. تمام لکه ها و آلودگی هایی که روی قطعه وجود دارد را از بین می بریم. توده های روغنی، زنگارها، مواد قلیایی، نمک های کلراته و سولفاته، گریس و آب بیشترین آلودگی هایی هستند که بر روی سطوح فلزی قرار داشته و باید جداسازی شوند.

2- رنگ آمیزی

پس از آماده سازی های لازم برای اجرای رنگ پودری الکترواستاتیک، قطعه را برای رنگ آمیزی آویزان می کنیم. معمولا فرآیند رنگ آمیزی پودری الکترواستاتیک به آهستگی صورت می گیرد، رنگ کاران پودری بیشتر روی تکنیک کار کرده و با استفاده از حرکات آهسته و منظم، سعی در پوشاندن تمام سطوح مورد نظر دارند.

3- پخت در کوره

پس از رنگ آمیزی، برای ایجاد ثبات و دوام بیشتر رنگ، قطعه مورد نظر را بلافاصله داخل کوره گذاشته و می پزند. حرارت بالا ذرات الکترواستاتیک را به هم متصل  کرده و آنها را به یک پوشش انعطاف پذیر تبدیل می کند. در رنگ آمیزی پودری الکترواستاتیک همه چیز از قبیل اندازه اسپری ذرات بر روی سطوح، تا میزان دمای پخت در کوره مهم بوده و می تواند بر نتیجه فرآیند تاثیر بگذارد. 

4- آخرین و مهم ترین مرحله : انتقال پس از پخت در فرآیند رنگ پودری الکترواستاتیک

پس از خارج شدن از کوره و سرد شدن قطعه، فرآیند پخت به پایان رسیده و با تمیز کردن و جلا دادن آن، برای بسته بندی و انبار و ارسال انجام می شود، بهتر است تمامی مراحل در محیط ایزوله باشد که از ورود و نشستن غبار روی جسم اجتناب شود.

شرکت خدمات رنگ پودری فلزپوشان از کارخانه های معتبری است که با داشتن کادری مجرب و توانمند و همچنین گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ و با ارائه خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک با کیفیت بر روی انواع قطعات فلزی، توانسته است اعتماد و رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

آبکاری به سبک حرفه‌ای ها

برای رسیدن به اهداف خود کافیست اعتماد کنید

ما با تکیه بر نیروی مجرب و مواد اولیه مرغوب در تلاشیم تا سزاوار اعتماد شما باشیم

مقالات مرتبط با خدمات رنگ پودری

مراحل اجرای رنگ پودری اکترواستاتیک

مراحل اجرای رنگ پودری الکترواستاتیک روی سطوح فلزی

رنگ الکترواستاتیک نوعی رنگ صنعتی است که در دو نوع رنگ پودری و رنگ مایع تولید شده و برای اجرای رنگ آمیزی در انواع سطوح فلزی به کار برده می شود. انتخاب رنگ الکترواستاتیک مایع یا پودری به نظر کارخانه های صنعتی

مشاهده مقاله »

با ما همراه شوید

شهرقدس، شهرک صنعتی زاگرس، خیابان صنعت، کوچه سهند نوین، پلاک 18

سهیلی 09124258580
صفوی 09124052056
امور اداری 09306040949

info@felezpooshan-co.com

بستن منو